luni, 6 februarie 2012

Schizophrenia....?!



   
  Am vazut zilele astea niste poze ale catorva tipe de-a dreptul penibile. Cea mai penibila dintre toate era una pe ¾ dezbracata (tanga si esarfa pe post de sutien) ce statea cracita pe un teanc de carti. Din pacate nu pot pune poza datorita legii internetului art. 10. Ce anume a putut-o determina sa faca o astfel de poza? Probabil ca a fost prea des etichetata analfabeta sau proasta si a decis sa demonstreze lumii contrariul. Sau poate cauta vre-o modalitate sa transforme asa hocus-prostituatus din curva in culta. Vazand ca eforturile ei is in zadar, s-a pus cu pi**a pe carti. Draga mea...expresia e "pune-te cu BOTU' pe carte" NU cu pi**a. Ah!! Dobitocul de mine. Cum ma leg de ea cand poate saraca voia sa caute rubrica de matrimoniale in carti, nestiind ca se afla in ziar. Sau poate cartile alea aveau titluri gen "Reconstructie vaginala" , "Cum sa ii mananci zilele iubitului tau" , "In cautarea virginitatii pierdute" sau "Ghidul practic al tarfei". 
     Dragi oradeni...v-ati saturat sa fiti claxonati in timp ce cautati un loc de parcare? V-ati saturat sa va invartiti prin parcari pline ochi? Exista o solutie! Parcati-va masina pe mijlocul trecerii de pietoni! Asa cum au facut domnii din poze. Acum cateva saptamani de am avut o postare cu aceeasi problema, credeam ca am vazut ceva straniu, iesit din comun. Spre marea mea uimire nu a fost asa. Inca un "abil" si-a parcat masina in mijlocul trecerii de pietoni. Domnule primar, pune-ti dracului un semn de parcare in mijlocul trecerii de pietoni sa nu ne mai uitam cash la masinile parcate acolo! Sau macar un semn de parcare petru handicapati. Mental desigur. 

     Mergeam in careva zi spre casa vorbind cu prietena mea la telefon. Din pacate nu prea ne auzeam datorita unei "domnisoare" ce se afla la vre-o 20 de metrii de mine dar care vorbea de zici ca urla la Badea Gheorghe din fundul gradinii. Din discutia avuta mi-am dat seama ca tipul cu care vorbea era in ceva sat. La modul cel mai serios, exista persoane care tind sa creada ca daca persoana cu care vorbesc la telefon se afla la distanta mare, aude mai greu. Daca vorbesti la telefon se aude lafel fie ca e la 10 metrii sau 100 de kilometrii de tine!!! Asa aveam eu o fosta prietena. Cand ii ziceam ca sunt in sat sau la Cluj incepea sa ridice decibelii de vre-o trei ori. Va dati seama ce facea cand vorbea cu maicasa din Italia...

    Apropo de asta...mi-am amintit de o discutie la telefon de acum cativa ani :
                                (In paranteza gandurile mele)
- Hey! Cf?
- Ceau! Uite..pe aici...(sigur are nevoie de ceva)
- Da...uite...am o problema...
- Serios? Care? (Doar una? Stiam eu ca vrea ceva)
- Da..faza e ca imi place de un tip
- Asa...si? (Oh..ii place de un tip...Apocalipsa!)
- Nu stiu daca el ma place sau nu.
- De ce zici asta? (Sa te placa? LOL !!)
- Il chem deseori in oras sau in parc dar nimic. L-am chemat si la mine si i-am zis ca nu-s ai mei acasa si tot nimic. Nu vrea sa vina. Tot timpul are o scuza. Dar la telefon ne intelegem de minune.
- Poate e mai rusinos ( poate nu vrea sa iti vada fatza )
- Nu...nici vorba...poate are prietena...
- Poate..de ce nu il intrebi? (Poate crede ca esti proasta)
- Nu ar fi prea direct? 
- Pai asa sigur aflii. Nu? (Il inviti la tine si te gandesti ca e prea direct sa il intrebi daca are sau nu prietena? E ca si cum ai intreba o fata daca e virgina dar sa iti fie rusine sa o intrebi cati ani are.)
- Mda...ma mai gandesc. Faza e ca avem atatea in comun...
- Cum ar fi? (Amandoi locuiti pe Terra, amandoi sunteti oameni si amandoi aveti doua picioare?)
- Amandorora ne place muzica, filmele, pizza, cainii...
- Ahamz...poi asta e bine (dupa cum ziceam...)
- Da! Asa-i?! Cum ar trebui sa il cuceresc?
- Poooi...sa faci ceva ce ii place. Sau sa il chemi undeva unde i-ar place (gen sa mori si sa il chemi la inmormantare)
- Si daca tot nu ii place de mine?
- Poi atunci nu te merita ( nici Sadam Hussein nu te-ar merita pe tine!)
- Si cum il fac sa iasa cu mine? 
- Insisti (te pricepi la asta)
- Si daca tot nu vine..?
- Atunci il lasi in pace si nu il mai cauti in veci (VECI nu BECI)
- Ok. Ms mut. Cum as putea sa ma revansez? Vii in oras? 
- Nu. Sunt racit (ca veni vorba mi pofta pe inghetata)
- Ah..ok...vii la mine si iti fac o ciocolata calda? Ai mei nu sunt acasa.
- Nu ca nu am voie dulce si nici ceai...defapt..nu am voie sa ies din casa (cred ca o sa dau prin lotus sa vad ce mai e pe acolo) 
- Atunci...vin eu la tine!
- Vaaai...dar nu pot ca plec de acasa...(si inca repede)
- Dar parca ziceai ca nu ai voie sa iesi din casa...
- Da...dar...aamm..ma duc la doctor..(La psihiatru poate daca nu ma lasi in pace)
- A..super...vin cu tine!
- Ok. Sa iti aduci viza de Anglia (sau mie dopuri de urechi) 
- Poftim? Ok...vb la telefon atunci...
- Mda...dar eu imediat plec si nu am roaming..ai am de facut si niste bagaje...(e jale...) 
- Ok...ne auzim maine...la telefon? Ah! Era sa uit...poti sa ma imprumuti cu 50 de lei?
- Da...ti-i trimit prin western..(stiam eu ca are nevoie de ceva)

     Deci fetele..daca va place de vre-un tip...sau aveti nevoie de ceva SPUNETI-I PE FATA! O sa aprecieze mai mult decat intrebarile tampite.

2 comentarii:

  1. Epic post is epic.....Sincer posturile astea in care abordezi momente din viata ta imi plac cel ami mult..imi place sa iti vad reactiile in cele mai banale situatii...si Alex fata era clar interesata de tine:))..Still nu poti comenta asata este ogica fetelor mai ales aia cu ce este prea direct si ce nu..

    RăspundețiȘtergere