joi, 9 februarie 2012

ACTA tastes like Pickles

    Stateam intr-o zi pe net cand am dat de blogul unei tipe. Ea isi zice Skittles dar cred ca vroia sa spuna Pickles (castraveti murati) la ce acritura e.
Cine este ea? Este auto-intitulata "maestra a postarilor incendiare pe facebook". Ok...cand am citit asta m-am asezat, am respirat adanc si m-am calmat, evitand astfel implozia creierului meu. Tipa asta e ceva in genul tipelor gretoase ca un gandac mare strivit dar care isi sriu pe poze "printesa dulcika". Am dat un scroll pe pagina de profil si am descoperit ca muraturii ii plac cartile "spihologice". Mai bine i-ar place abecedarul. Tipa e emo get-be-get dar sustine ca nu ii suporta pe cei emo. E destul de grav daca iti renegi propria identitate. Poate cu timpul o sa dezvolti anumite probleme "spihologice". Guess what?! If you look like an emo, talk like an emo, act like an emo...you are emo!! Sau mai bine zis o subdiviziune a emo. Deci te ineci cu ipocrizime. Dupa valul de manelisti si de emo a luat nastere o simbioza dintre cele doua culturi (de bacterii). Pickells here este rezultatul acelei simbioze. Arata ca emo dar are caracterul de manelist doar ca in loc de "bastanul" sau "jupanul" se auto-intituleaza "maestra a postarilor incendiare". Dar cum de a dat nastere unui blog? Ce a determinat-o? Simpla frustrare ca prietenii ei au blog si ea a ramas pe dinafara. Daca stau sa ma gandesc mai bine...ceea ce are ea nici macar nu este un blog...este o versiune ieftina, o copie a pitzipoanca.org sau vaidevoi.com . Deci ideea ta de blog?! FAIL ! In poza de profil are doua perechi de ochelari (doar e "true"). Probabil ca prima pereche este folosita ca ochelari normali pe cand cealalta pereche este menita sa distorsioneze imaginea atunci cand se uita in oglinda. Mooving on.

    Alta chestie care ma seaca pe mine e semnarea ACTA. Aici as vrea sa imi explice si mie cineva. Daca eu cumpar o piesa mp3 de pe net, din moment ce o cumpar, este a mea,nu? Atata timp cat nu folosesc piesa in scopuri publicitare sau comerciale este ok. In concluzie pot sa fac ce vreau cu ea. Pot sa ii dau rename, delete si de ce nu SHARE ! La fel si cu filmele. Atata timp cat eu cumpar un film...acesta imi apartine. Pot sa il scriu pe dvd si sa il dau si la vecinu' atata timp cat nu ii cer bani. Cand oferi ceva gratis nu se mai numeste comert. Corect? Bun. Eu cumpar filmul "Fuck ACTA" si ti-l dau si tie si la altii ca tine gratis prin site-uri cu torrent. Nimic mai corect din punctul meu de vedere. In concluzie omenirea este preocupata din nou de probleme "vitale". Daca semnam ACTA nu voi mai putea scrie FUCK sau nici un alt cuvant pe pe care l-as asocia cu ACTA. Now what the fuckidy fuckin' fuck fuck fuck is that?! Azi maine o sa fii inchis ca iti suflii nasul in public! Ce ooaaaameni! Daca lucrurile vor evolua in continuare in acest fel, vom asista la un dezastru mondial sau la un regim comunist/nazist mondial. Hitler poate ca a murit dar din cate vad eu spiritul lui inca traieste. 
    Stiti ce dispretuiesc cel mai mult intr-o relatie dintre o fata si un baiat? Lipsa de sinceritate. Totusi care is genul de fete pe care le detest cel mai mult? Curvele ipocrite. Care sunt alea? Cele care spun "Xxxx asta e asa o curva...si-o trage cu toti" cand colo ele insesi au tatuate pe vene "curva". Ipocrizime pura. 

3 comentarii:

  1. Random post ...really like it...love the pic...si ce poti zice ipocrizia este la ordinea zilei in lume....ACTA e un cacat ...desi nu ma astepta ca Romania chiar sa accepte...adica am semnat dar nu s-a decis inca nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Capitalism has made it this way,
    Old-fashioned fascism will take it away

    RăspundețiȘtergere
  3. Well sincerely if there has to be leadership i choose nazism...but i would prefer Anarchy "you either have no rights or unlimited rights...i lean towards unlimited right..i feel i have the right to do everything i please but if i do something you don'like you have the right to kill me...so next time an asshole comes up to you and says i have a right to my opinion..you say welll i have a right to my opinion and my opinion is ...you have no opinion then you shoot the fuck and walk away"-George Carlin

    RăspundețiȘtergere