vineri, 21 octombrie 2011

L-i s-a pus pata pe caine....!

  


     Ce poti gasi in Romania si nu gasesti nicaieri altundeva? Un obraz gros ca si "caroseria" avioanelor F22-raptor.
     Eu si milioane de altii ca mine ne plimbam pe strada linistiti fara sa constientizam pericolul iminent ce ne paste: cainii comunitari. Cum de nu am constientizat pana acuma acest al 3-lea razboi mondial pe cale sa izbucneasca,acest act de terorism impotriva umanitatii? Dar ce noroc pe noi! Cei de la conducerea tarii au vazut imediat aceasta problema vitala a tarii noastre si au actionat promt cu o viitoare lege: eutanasierea lor. 
    Cu ce motiveaza aceasta decizie? Acum cativa ani,probabil cand harap alb invata sa calareasca,un om a fost ucis fiind muscat de un caine. S-au trezit si ai nostrii dupa cativa ani. Si politistii is lafel. Daca mi s-ar fura telefonul probabil ca generatia urmatoare de politisti mi-ar lua o declaratie ca undeva cand vor intra la pensie sa-i gaseasca pe hoti.  
     Dar sa revenim la apocalipsa ce ne paste. Nu dispun de statistici dar sunt de parere ca pe strazi sunt mult mai multi tigani,boschetari,hoti,alcoolici care ucid sau asigura clientela spitalelor decat cainii comunitari. Eu cel putin nu am vazut nici un caine furand o sticla de Polar de la abc sau capacele de canal de pe strazi. Si totusi nu am vazut nici un tigan sau hot eutanasiat. 
    Ce-o sa-mi zica cei ce vor sa se adopte legea eutanasierii? Ca numarul acestor caini creste periculos. La fel si al tiganilor! Statisticile arata ca in 50 de ani populatia majoritara a tarii nu vom fi noi ci tiganii. Si din nou, nici un tigan eutanasiat. De ce? Pai nu e drept sa facem o comparatie! Cainii sun niste animale! Culmea...eu care credeam ca tiganii si boschetarii sunt mai "animale" decat cainii. Totusi tiganii si boschetarii au primit premii,respectiv ajutoare sociale,pe cand cainii vor primi injectia letala. Nu ajunge sa sterilizam toti cainii,nu-i asa? Caci printre ei exista in mod cert o (sau mai multe) sfanta sterilizata fecioara canida care face pui. 
    Cainii isi fac nevoile pe strazi,in parcuri. La fel si boschetarii. Cainii put. La fel si boschetarii. Cainii sunt multi si imprevizibili. La fel si boschetarii. Si lista continua. 
    Cei ce voteaza legea nici macar nu au obrazul necesar sa voteze nominal. Le este rusine. Ca unui copil care a spart o vaza dar "nu el a spart-o". Parca-i vad intrebati cine a votat legea.Nimeni. Totusi legea adoptata. Asta e romanasul nostru. Cine a vandut flota? Ridicam din umeri(probabil cainii). Cine e vinovat pentru situatia din vami?Dar pentru salariile mici si pib-ul nostru "maret"?o fi tot cainii care sunt inamicul public nr 1.


   Repet.cainii sunt animale. Sa mai zic ca adunand toti parlamentarii poti face o adevarata gradina zoologica sau mai bine tac? Ups! Am zis-o(scris-o) deja. Vad in fiecare luna afis cu "caine pierdut.ofer recompensa". Dar afis cu "tigan pierdut ofer recompensa" nu am vazut. O sa ziceti ca nu au de unde sa plateasca recompensa. Nuuu...au numa 200 de euro  din alocatiile copiiilor sa nu mai zic cati au din furturi.
  Pedofilii,violatorii,hotii,ucigasii,toti acesti oameni VINOVATI primesc pedeapsa cu inchisoarea dar cainii FARA NICI O VINA primesc "scaunul electric". Pedofilul ce ti-a molestat copilul zace bine mersi intr-o celula la caldura si primeste mancare calda fara a se ingrijora ce pune pe masa maine in timp ce cainele ce se pisa pe blocul tau e eutanasiat. 
    Daca ar fi eutanasiati doar cainii agresivi...as mai strange din dinti si as incerca sa fiu empatic cu ideea. Cu toate ca tiganii si boschetarii agresivi sunt liberi, in cel mai rau caz inchisi. Dar nu...cum sa le ajunga sa eutanasieze doar cainii agresivi? Trebuie sa ii eutanasieze pe toti cei fara stapan. Am o idee...de ce nu eradicam intreaga planeta de caini? Asa sigur nu ar mai fi probleme. In cazul cainilor putem lua masuri radicale dar in alte cazuri stam si savuram spectacolul. Tipic. In loc sa atace miezul problemei gen coruptia,incompetenta, conducatorii nostrii ce fac?Ii ataca pe cei lipsiti de aparare: cainii. Pot sa le zic ceva din inima celor care vor vota legea? Sunteti niste lasi. Daca un om influent sau bogat ar fura o paine nu ar pati nimic. Probabil nici nu ar trebui sa o fure ca ar primi-o pe gratis. Dar daca un om sarac care munceste de dimineata pana seara pentru 6 mililoane ar fura o paine sa le deie de mancare copiilor,ar fi batut si inchis. 
    Ca si conceptie...daca un tigru alb ar scapa de la zoo si ar ataca un om pe strada l-ati ucide? Nu. L-ati captura si trimite inapoi la zoo,zicand ca e un animal care a reactionat dupa instincte primare(cainii nostrii comunitari probabil nu au asa ceva ci studiaza teoria relativitatii).De ce? Pentru ca un tigru alb este ceva rar,deci valoros. In concluzie de vorba de valori materiale nu de etica si moralitate. 
    Avem o tara cu medici incompetenti,judecatori corupti,ministrii inapti si un presedinte aproape inexistent,studente care au terminat facultatea de relatii internationale dar practica doar felatii internationale,europa ne considera tigani,avem un invatamant de doi bani dar noi avem o problema cu cainii. Mandru ca sunt roman? Mai bine as fi caine.

2 comentarii:

  1. Total de acord cu tine, din pacate sunt prea putini care gandesc asa. Vezi si tu, cei care sustin problema cainilor comunitari sunt mai mult batarni, n au nicio putere. ONG-urile de la noi nu fac absolut nimic. Nici macar nu cred ca exista. Exista doar pe net si atat. De cate ori am incercat sa iau legatura cu ei si n am primit niciun raspuns?! Iar de asa zisa Politia animalelor din Romania, recent infiintata, ce sa mai zic, de toata jena...mi s a inchis telefonul in nas cand am pus o intrebare(parca o si vad pe dna functionar care mi a raspuns, o incapabila cu permanentul corect si cu semintele in bot).Eu am grija de cca 30 de catei si e f greu, ma refe la partea financiara.Ce putem face?Sa iesim in strada? :) Am iesit ...30 de oameni ...TRIST

    RăspundețiȘtergere