miercuri, 20 iulie 2011

....shhhhh.....SPEAK UP!

    Nu am stiut niciodata cand sa tac...desi uneori ar fi fost poate mai usor...nu mai bine...ci mai usor. Dar cum as putea sa comit asa o crima impotriva fiintei mele? Din moment ce gandesc si simt un lucru de ce nu l-as rosti? Gandul exista, gandul sunt eu...de ce mi-as pune o masca sau de ce mi-as cenzura gandurile doar pentru a ma integra in societate...? Disimularea... Ar fi o sinucidere a sufletului... In concluzie nu am sa tac :
    Azi dimineata am vrut sa ma duc la baie dar spre marea mea surprindere baia mea devenise peste noapte strand (balta de apa in toata baia de mai ca nu puteai sa inoti in ea). Am observat ca apa curge de la wc asa ca am sunat instalatorul...a venit instalatorul, a rezolvat repede si mi-a cerut 118 lei din care taxa de deplasare era de 50 de lei. I was like "huh!!???" taxa de deplasare? Da ce voia? Sa ii duc buda? Sa i-o trimit prin posta sau WTF?! Si cine o punea la loc? Sau poate s-o fi gandit ca ii teleportez toata baia ca si in "Jumper". Sa trecem peste si sa analizam suma. 50 de lei...cu ce a venit? Cu elicopterul? Sau de unde a venit? Din cluj?! 
    Nu am sa ma opresc niciodata sa imi dau frau liber gandurilor cu toate ca  astfel voi fi privat de unele facilitati. Totusi refuz sa ma implic...prefer sa ma rezum la un simplu martor a tot ceea ce ma inconjoara...mai putin EA...in rest prefer sa stau pe margine. Stand pe margine simt cum sanatatea mea mentala e pusa la incercare. O parte imi spune sa ma implic alta sa las lucrurile sa se desfasoare de la sine. O parte imi spune sa anihilez orice imi creaza discomfort alta imi spune ca nu ma voi opri pana nu va fi totul praf si pulbere si nu e la atitudinea mea sa decid. Totusi eu cu mintea mea ne simtim bine :-) 
    Ce mi se pare interesant e ca primarul nostru...Ilie BOLOVAN vrea sa ne bage pe gat o taxa pentru toti stapanii de animale care refuza sa isi castreze "prietenii". Dar la o taxa pentru tiganii cu puradei cat o echipa de fotbal nu s-a gandit? Pe ei nu ii castreaza? Cred ca le-ar aduce un pic de culoare o eticheta galbena pe ureche ca saracii par vestejiti da rau. 
    Pe tramvaie scrie, ma rog scria, "va rugam nu incurajati cersitul in mijloacele de transport in comun". Totusi pana in ziua de azi nu am vazut tigan cu bilet sau tigan fara bilet care sa plateasca amenda. Pacat ca domnul BOLOVAN nu s-a gandit sa le aplice lor o taxa de "poluare olfactiva".  Tigani > caini cu stapan.... Eh? Ti se invart rotitele?
    Acum ceva timp voiam sa zgudui fiecare conceptie eronata...sa ma implic in tot...a aparut insa un alt lucru prioritar in viata mea...ceva venit parca din alta lume sau cel putin din strafundurile mintii mele...asa ca acum prefer sa trec prin viata tiptil...pe varful degetelor ca nu cumva sa ma observe lumea si sa perturbe linistea si fericirea ce am ajuns sa o ating. Logica, intelectualitatea, instinctele noastre, pana si instinctul de a te indoi (deci de a gandi) au fost imbracate in pacat de catre crestinism. De parca natura ta, valorile logice s-ar trage dintr-un pacat primordial. Un zeu. Un DUMNE-zeu perfect,incapabil sa greseasca, a conceput omul dupa chipul si asemanarea Sa si totusi e nemultumit. Este oare un zeu desavarsit? 
    "Copiii spun lucruri traznite" ...inseamna ca eu am nimerit in lumea asta intr-o uriasa gradinita...cata nesabuita...mai ales pe unele atat de frumoase de zici ca sunt desenate cu stanga (de un dreptaci) care compenseaza frumusetea cu un streang pe cur intr-o pereche de blugi cu o talie fff joasa. Get a life!!! Sau o operatie estetica. 
Ce imi place la parintii din ziua de azi e ca isi inscriu copiii la tot felul de activitati precum sah, balet, dans, tir, baschet....dar ii inscriu simultan la toate...sau aproape simultan...ca mai apoi sa se laude la alti parinti cu "POKEMON-UL" lor. Totusi cum explica faptul ca un "badaran si necioplit" ca mine are un iq de invidiat si ii da KO la sah la super-kid-ul tau?... O fi genele..."de vina".
    In ce masura si pana unde poate fi spus adevarul? Adica acel gand pur, nefiltrat de dorinta de acceptare in societate. Eu zic ca nu sunt bariere...cel putin la mine.

Un comentariu:

  1. Deci cand am citit prima parte, faza cu baia, nu mai puteam de ras. deci chiar ii tare. Cat tupeu... sa ceri 50 lei pt deplasare! :))))

    RăspundețiȘtergere