marți, 17 mai 2011

Dumnezeu, OTL-ul si etnobotanicele....

   Lumea ma considera un badaran. De ce? Pentru ca spun adevarul verde fatis. Am tupeul sa ii zic celui mai bun prieten ca e un tampit fara scop real in viata, am tupeul sa ii zic lui Base ca imi vad reflexia in chelia lui la fel cum am tupeul sa ii zic "mori de ciuda" usuraticei ce imi cere numarul de telefon in tramvai. De ce? Pentru ca pot. Pentru ca mi se rupe de reactiile si parerile lor la fel cum mi se rupe de lumea asta. Mai putin de cei dragi.
    Dar ce e lumea asta daca nu o cusca ruginita si ce e Dumnezeu daca nu o simpla necunoscuta intr-o ecuatie elaborata de mintea patetica a omului?  Daca exista un Dumnezeu, rade in hohote de noi. Ne daruieste instincte animalice ca dupa aceea sa puna reguli contrare acestor instincte. E ca si cum ti-as face o savarina dulce, zemoasa si rece, ti-as pune-o in fata si ti-as zice : "crapi de ciuda! e otravita" .
   Imi vine sa imi smulg pielea de pe mine cand vad ce e la moda azi : et-no-bo-ta-ni-ce-le adica drogurile. DAR STAI ! nu sunt droguri....doar scrie clar pe usa de la intrare "nedestinat consumului uman". Ca dupa ce treci de usa primesti indicatii despre care te "tuna" mai tare sau cum sa iti faci o "penala"....aia dragilor, e partea a 2-a. E ca si cum ar exista un magazin de arme, pe usa de la intrare sa scrie "souveniruri" iar inauntru sa ti se inmaneze "ghidul ucigasului roman". Azi maine tiganii nu o sa cerseasca un leu ci un joint. Si tiganii astia...cersesc un leu deja...daca le dai zece bani se uita la tine nedumeriti...apoi se si scuipa.
   Daca tot veni vorba de cersetori mi-am amintit de controlorii O.T.L.(O Tara Leftera). Daca dai sa cobori in statie  ghici ce ! nu poti !!! "biletele sau abonamentele va rog !" . Nu ai bilet? Dar 25 de lei? nu ai? dar 20 de lei? 10 macar? ca si tiganii cu "pene avem" ! (la 50...hai la 30...ia-le la 10 !!!!). Nu ai nici 10 lei ? da o tigara ai? Ce ma amuza pe mine sunt aerele pe care le au :  daca nu ai bilet te trateaza mai rau decat te-ar trata politia daca ai fi un violator de copii. Dar surpriza surprizelor e pretul abonamentului si al biletului care a crescut. De ce?! Pentru "monumentul" ce a uratit centrul civic. De ce sa platesc eu cu 10 lei in plus la abonament? Ca au pus ei tramvai vechi langa parc? Ma pot plimba cu el sau ce? Sa nu mai zic de circulatia tramvaielor vesnic intrerupta datorita unor "probleme tehnice". Poate la capatana. Alta gafa O.T.L. e lipirea afiselor gen : "circulati cu O.T.L. ! protejati mediul!" in statia de autobus. Probabil pe teava lor de esapament iese parfum nu noxe.
   Dar de ce sa folosesti tramvaiul cand poti sa folosesti taxi? Urici frumos...ii spui destinatia...cand ajungi ii ceri bonul si ii platesti. DAR STAI ! care bon?! aaaa...ai uitat sa pui ceasul? nu e nimic...se intampla...mergem inapoi, pui ceasul si refacem cursa. 
   Ce atrocitati am comis oare sa ajung in lumea asta? Daca intrebarea asta ma ucide ca un cancer inseamna ca voi fi ingropat in tacerea raspunsului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu