miercuri, 11 mai 2011

Ciomageala Divina

   Acum cateva zile citeam o carte despre vechea Kabala si karma. La sfarsitul cartii autorul ne reaminteste sa avem grija cum interactionam cu lumea din jur caci toate faptele bune dar si cele rele ni se intorc la un moment dat. Adica omoara pe deplin sensul cuvantului "altruism". De fiecare data cand vei face face o fapta buna nu o vei face din altruism ci din egoism. O vei face pentru a primi "rasplata divina" (osul) mult prea meritata.
   Toate cultele religioase te induc in eroare vorbind despre iubire dar dincolo de asta se afla amenintarea violenta cu ciomageala pe care ne-o va administra zeitatea lor,noua,necredinciosilor in Judecata de Apoi. O adevarata tiranizare mentala. Ceva in gen mantuirea e o "oferta cu limita de timp"..."sfarsitul e aproape"....ca si in marketing...."grabeste-te...reducerea secolului..doar azi....". Biserica,locul de munca,scoala ne influenteaza prin tiranizare, uneori subtila, sa ne conformam vointei majoritatii. Conform lui Max Stirnerm, vocea individualismului este mult prea des acoperita de mormaiala neincetata si de oscilatiile mentale ale maselor ignorante. Adica aceeasi majoritate jefuitoare a spiritului pe care Nietzsce a numit-o turma. Pentru a fi liber in adevaratul sens al cuvantului trebuie intai sa constientizezi propriile tale reactii, instincte la fel cum trebuie sa constientizezi si stimulii din jurul tau. Insa constientizarea trebuie sa fie permanenta, continua. Neconstientizand poti ajunge sa fii o marioneta, un program interactiv. Modificand stimulul (cauza) modifici si raspunsul (efectul).
   Manipularea este peste tot....in marketing, mass-media, pana si la biserica. Daca nu esti atent poti ajunge intr-un cult "crestin" si sa te stergi la fund cu 7 pietre sau sa te circumscrii cu o foarfeca ruginita de tuns via conform "credintei" sau sa nu fim asa drastici ... poti ajunge sa cumperi tigari sa te apuci de fumat doar ca o tipa in fusta mini face reclama la KENT "CLIK" sau sa cumperi o chestie complet neutila cum ar fi un suport de lumanari cu barbie, tu fiind burlac convins fara copii si hetero, doar pentru ca este la "promotie". Sau poti sa ajungi sa dai cu apa sfintita la tot pasul si sa te gandesti cum sa faci un contract cu pompierii sa sfinteasca tot orasul. Daca totusi nu reusesti atunci stai la coada pentru apa sfintita. Ma gandesc daca nu ar fi mai rentabil sa angajezi un preot sa stea la robinet sa ai acces non-stop. Astfel poti merge zi de zi inarmat cu spreiurile cu apa sfintita.
   Imi place "crestinismul" ...daca nu faci conform "credintei" te ameninta cu "batul", care poate lua multe forme precum "pedeapsa divina" sau sa spui crezul de Nspe-mii de ori sau iti baga mana in buzunar(sau daca esti femeie iti baga stituce in chiloti).Dupa ceva timp iti da tie "batul" sa te automutilezi fara ca divinitatea sa-si iroseasca timpul.
   Alt lucru ce te invata crestinismul  e ca daca FACI conform "credintei" vei fi rasplatit. Daca vei fi rasplatit cu bine vei zice "m-a ajutat Domnul" iar de esti rasplatit cu rau pentru o fapta buna si te vei duce la pastor sa-l intrebi DE CE? , sti ce iti va raspunde  nu? : "misterioase sunt caile Domnului". Ce ador cel mai mult e ca iti zice ce sa faci, cum sa te imbarci si cum sa te caci. Daca ai lant la blugi,"Afara din biserica!" de parca biserica ar fi rezervata "ne-lantosilor".
   Dar totusi sa nu fiu un "aliat al intunericului" am sa imi cer scuze tuturor celor ce le-am gresit si tuturor celor ce i-am jignit : imi cer scuze prietenilor tampiti si nesatui carora li s-a rupt prezervativul chiar in punctul culminant al partidei / imi cer scuze abc-istei care era mult prea ocupata sa-si taie unghiile in loc sa ma serveasca si cand am intrebat-o daca am nevoie de programare s-a revoltat (vedea-o-as moarta) / imi cer scuze mamei mele ca si-a pierdut poseta pe autobus / imi cerc scuze unui prieten ca e un drogat ratat / imi cer scuze la Gina "Bucluc" ca e o copila razgaiata de 40 si de ani care se crede creatoare vestimentara si pe deasupra si frumoasa si importanta / imi cer scuze violatorului care si-a regulat fiica si a ajuns la inchisoare / imi cer scuze abc-istei care in loc de rest imi dadea pastile Orbit folosite peste cateva saptamani pentru a-mi lua tigari / imi cer scuze prostilor ca sunt prosti si directorului de la o scoala ca a hartuit sexual eleve.
   Conform crestinismului "batul" meu ar trebuii sa fie o creanga mare si conform Kabalei ar trebuii sa fiu mistocarit la fiecare pas.
   Am o intrebare : te crezi liber?

3 comentarii:

  1. Da, ma cred libera! Chiar daca adevarul meu este diferit de al tau. Pana la urma, filozofia in care crezi tu spune ca adevarul e relativ. Be blessed!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarul nu este relativ...este relativ doar daca nu constientizezi toate aspectele acestuia...pt majoritatea ce nu constientizeaza...da...este relativ....
    inca o chestie....tu zici ca adevarul meu este diferit de al tau....POFTIM??? adevarul meu...adevarul tau....deci aprobi ca "devarul tau" este doar o conceptie impartasita unei mase mai mari de oameni( citeste si scufita rosie...vei intelege mai bine)....nu te supara....vreau doar sa imi demonstrezi contrariul "adevarului meu".....daca poti....intrebarea e....poti? gandeste-te ca Il ai pe Domnul de partea ta :)

    RăspundețiȘtergere