joi, 23 februarie 2012

Tort...


   Un tort de comedie neagra cu crema de ironie si topping de sarcasm. Asa vad eu lumea. Privind partea plina a paharului, este totusi o comedie. Deci te face sa razi. Nu?
    Aprind televizorul si dau de stiri. Titlu : "Cosmos a fost gasit vinovat". Ma uit in stanga, ma uit in dreapta, cautand parca o confirmare la intrebarea subinteleasa : vad bine ce scrie? Da. Am vazut bine. Ulterior am aflat ca cel judecat, respectiv Cosmos, nu este un extraterestru si nici statul Roman nu a gasit vinovat cosmosul ci "Cosmos" este numele unui camatar Rroman. Dinala cu 2 de "R"... daca intelegi ce vreau sa spun.... Ce nume urmeaza sa isi mai inventeze astia? Azi maine o sa rasfoiesti prin Pagini Aurii si o sa dai de nume precum PEDALA GHEORGHE, BASCULANTA FLORIN, UNGHIERA MARCEL , SURUBELNITA BOGDAN sau naiba stie ce le mai trece prin pseudo-creierul lor.
    Dar de veni vorba de Pagini Aurii... Nu ii inteleg pe tipii care vad pe strada o fata care arata bine (pt ei) si le fac semn de "suna-ma". De parca ai gasi in Pagini Aurii "tip cocalar cu fatza distrusa, semi-analfabet si cu gel inghetat in par".
  Alti oameni pe care nu ii inteleg sunt prostii care ocupa functii importante dar care incearca sa isi ascunda prostia si retardul mental prin niste cuvinte precum "persista" sau "intelectual". Desigur ca rostesc accentuat aceste cuvinte "complicate" dupa care urmeaza o pauza de cateva secunde, timp in care sa iti dai seama "ce destept e omu asta ca a folosit acest cuvant". E exact ca si cum ai lua un cacat si l-ai lega cu o funda sa arate mai frumos. Sau ca si cum tiganul de pe strada,care nu stie sa citeasca, ti-ar zice "sa-ti traiasca familia si tatie cele bunie dar da-mi si mie 2 lei sa-mi cumpar ceva nutritiv". Same shit.
    Toata discutia asta ma dus cu gandul la o profesoara  ce am avut-o vre-o 3 luni in clasa a 11-a. De parca nu era indeajuns ca tipa sa fie paralela cu predatul, saraca mai era paralela si cu Limba Romana, adica materia ce o preda. Nici nu stiu cum a ajuns profesoara... I-o fi facut oral la vre-unu cu pile care-o fi sunat pe vre-un altul : "hai mai pune-o acuma pe asta ca si profesoara pe undeva ca mi mila de saraca fata ca a supt-o pana a facut febra musculara la gura si la gat". Daca stau sa ma gandesc...chiar avea asa o grimasa de parca ar fi avut gura paralizata. Din cauza unor asemenea gesturi ajung multi copii analfabeti. De exemplu stateam mai demult cu prietenii pe centru si a venit un tip de vre-o 17 ani la noi cu rugamintea sa-i scriem pe un carton "copil orfan bla bla bla". Stiind ca nu stie citi i-am scris "sug p*la pt un leu". Ce era culmea? Ca a facut 17 lei intr-o ora. Te pune pe ganduri, nu-i asa? Poate o sa crezi ca sunt un magar ca am facut asta. Acum inmulteste acei 17 lei/ora cu 10 ore. 170 lei pe zi. Adica 5100 lei pe luna. Peste 1000 €. Ma mai consideri magar?
     Magar este batranul ce a urcat luni in tramvai si incepea sa ma loveasca in spate cu coatele cu toate ca m-am lipit de persoana din fata mea ca sa-i fac loc. Si cand zic ca ma lovea vreau sa zic ca dadea zdravan.
    Am trecut cu cu vederea gandindu-ma ca nu are rost sa imi pun mintea cu el plus ca daca i-as baga una m-ar da in judecata sa ii platesc proteza. Cand a dat sa coboare nu a incetat sa imparta coate si a lovit-o in spate pe prietena mea care nu demult a avut fractura de vertebra. Nu m-am putut abtine asa ca m-am impins "un pic" in el indeajuns sa-l lipesc de cativa oameni. S-a uitat la mine si cu o oarecare frica a mormait incet, parca nesigur sa zica sau nu, "handicapatule". Se pare ca poti avea si 70 de ani si sa nu ai cei 7 ani de acasa. Ba mai bine de atat...poti fi nebun sa ti se plimbe pu**le prin cap.
 
    In concluzie nu ai nevoie de un film de comedie sa razi cu lacrimi. Ajunge doar sa iti deschizi ochii si sa gusti din tort...
 

2 comentarii:

  1. OK Love the experience tales...and i just might think you are kinda hungry ...Lumea e un tort ...frumoasa metafora....

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer...now that u mention it...DA ! :))

    RăspundețiȘtergere