joi, 19 ianuarie 2012

FASHION GODS part II

    Formula fericirii noastre : un cod binar, un DA, un NU, o linie dreapta intinsa spre un tel, o idee fixa, un scop precis dar care sa fie acesta?
    Suntem in plin proces de globalizare...totusi din cand in cand se mai ridica un om din masele de oameni. Un om care este diferit..un om care priveste cu alti ochi si intege altfel lumea. Un om (un INDIVID) neinteles. Din pacate tuturor ne este frica de ceea ce nu cunoastem. Tocmai din aceaste cauza, din aceasta frica fata de necunoscut, am ales sa dam nastere un nou tip de om : "omul domesticit", adica acel tip de om care face parte din turma...sau din "familie". Acel om "dresat" sa ieie de buna ceea ce a fost invatat fara a avea macar temptativa de a se indoi, de a ridica intrebari. Asta reprezinta globalizarea dar si crestinismul...uciderea individualismului. O sa ajungem exact ca vitele...singura diferenta va fi ca nu vom avea "o arsura pa' cur" ci un microcip. Pe sucurt, robotelul perfect, "programat" de la o varsta frageda.
    Ne "programam" copiii cum credem mai bine iar daca nu ies cum am planuit ii privim ca pe niste ciumati. Ca pe niste bolnavi iremediabil.
    Tot la capitolul iremediabil se incadreaza domnul care si-a parcat masina pe mijlocul trecerii de pietoni. Cum este posibil? Simplu. Se plimba domnul si uitase ca era cu masina. Voia sa treaca pe trecerea de pietoni cand dintr-odata si-a dat seama ca e cu masina. Ca rezultat al perspicacitatii sale, a coborat din masina la jumatea trecerii, transformandu-se precum cenuasareasa din sofer in pieton, abandonandu-si masina chiar pe mijloc. Acuma serios...tipul asta e mai tare decat ala care a intrat cu masina in tramvai...(apoi frateee...daca tramvaiul nu-l vezi...)
    Pana azi nu aveam idee cat de nesimtiti is comerciantii de telefoane de la orange. Asta pana cand nu am auzit o idioata discutand cu tipul care-i vanduse un galaxy s in urma cu o zi :
         "Uitati domnu...tot apas pe tastatura...adica pe ecran si... nimic...nu apar literele"
    Vreau sa mentionez ca tipa avea undeva pe la 22 de ani dar zici ca avea cate un ciocan incorporat in fiecare deget la cum dadea pe ecran.
        "Pai...ca sa apara tastatura trebuie sa apasati in campul specific introducerii textului...si eventual sa apasati mai fin..."
       "Adica sa apas mai incet? Da' ce? Crezi ca am eu rabdare sa apas mai incet? Daca asa telefon mi-ati vandut...puteti sa il luati inapoi!"


    Saraca de ea...nu i-a spus nimeni ca garantia nu este valabila la ciocane incorporate in degete. Tot vina producatorului este ca nu a introdus o clauza conform careia sa se ridice garantia daca proprietarul sufera de un usor retard mental. Ghinion.
    Crestinismul, ca si oricare alta religie, este intr-adevar un subiect vast, poate prea vast, prea plictisitor si prea previzibil ca sa starneasca interes. Totusi cum sa nu dezbat acest subiect !? Cum sa nu il dezbat sau sa nu fac macar o referire la acesta din moment ce mie si la prietena mea mai ca nu n-i s-a bagat pe gat (la propriu) un pliant cu "Prietenii Domnului" sau cum s-o fi numit? Cu toate ca am zis de cateva ori NU, Ceausescu (sau ma rog, crestinul) a insistat din rasputeri. Credinta cu forta..suna bine...suna usor a comunism.
   Conform crestinismului, Iisus S-a revoltat cand a vazut ca in biserica se facea comert cu bratari, lumanari, pasari, icoane etc. Totusi in zilele noastre in biserica se comercializeaza de toate...bratari, lanturi, brelocuri...orice obiect care poate primi titlul de "sfintit". Azi maine o sa comercializeze prezervative cu lubrifiant sfintit. 
   Cand stai sa te gandesti ca initial pana si Biblia era o carte interzisa vinzarii...astazi o gasesti la Humanitas cu ~150 lei. Credinta, religia este ceva ce evolueaza constant in acelasi timp cu noi. Daca inainte crestinismul nu mentiona nimic de sfintirea hainelor, a masinii sau de adevarate ritualuri in care crestinul trebuie sa puna o prescura sfintita la fiecare colt al casei, astazi am putea cumpara o astfel de carte care teoretic ar trebui sa fie mai de folosita decat DEX-ul sau ca o carte de bucate. La cum evolueaza crestinismul nu este exclus ca peste cativa ani sa il vedem pe Isus cu un IPhone in mana in loc de Biblie.
    Un alt lucru de care o sa ma leg este desfiintarea singurului serviviu medical de calitate de la noi din tara, respectiv SMURD. De ce? Ca Base &Co.  sa isi mai bage cateva zeci sau poate sute de mii de euro in buzunare. Eu am o idee mai buna...hai sa desfiintam TOATE serviciile medicale....asa sigur vom iesi din criza. In loc sa pierdem timp sa stam la coada la cabinete medicale am putea sa ne planificam inmormantarea. Ba chiar apelurile catre  Sistemul National Unic de Urgenta ( 112 ) ar putea fi redirectionate catre cel mai apropiat Serviciu Funerar. Macabru? Ar fi in stare.
   


 Draga Mihai, eu iti sugerez o alta activitate: pune-ti castile in ureche, pune o piesa ce te relaxeaza si  priveste "turma"...asta timp de vre-ora. O sa iti placa. 
   P.S. : Nu imi este frica sa las pe altii sa ma cunoasca, doar consider ca majoritatea nu merita si primesc din partea mea doar titlul de "obiect de studiu". Cu toate astea este o persoana in care imi pun increderea si nu numai. Stim cu totii cine este :). Inafara de asta...arata-mi tu mie pe cineva care sa merite titlul de "prieten"..sunt chiar curios.

4 comentarii:

  1. Alex ,multumesc mult pentru sfat ...de cum reusesc sa imi cumpar un set de casti o sa ti-l si urmez....iar faza cu prietenii ....eu te-am considerat mereu un prieten ....chiar daca ai micile momente in care ma sperii.Acum inapoi la post....mi=ai amintit ca bisericile devin magazine angro pentru obiecte sfintite ...sincer abia asteap o husa sfintita pentru galaxy s.

    RăspundețiȘtergere
  2. bai fra sa sti ca ai dreptate cu chestia cu bisericile... dar nu asta ma interesa... care dracu o fost idiotul ala care si-a pus masina pe trecerea de ptetoni? :))... si unde era asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine a avut inspiratia necesara nu stiu...eu m-am multumit sa ii zic "cenusareasa"...la trecerea de pietoni de la B. Emanuel

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ca o fost tare faza...

    RăspundețiȘtergere