miercuri, 22 iunie 2011

Little Red Riding Hood

     Imagineaza-ti viata ca o piesa de teatru. Sa zicem... "Scufita Rosie". Imagineaza-ti acum aceeasi piesa de teatru jucata la nesfarsit. Actori diferiti, scena diferita dar mereu aceeasi piesa de teatru. Asta e viata. Acum gandeste-te ca cineva trage cortina doua minute si iti zice ca Scufita Rosie e o c**va si s-a dus sa si-o traga cu lupul cel rau. Reactia publicului? Te huiduieste. "Scufita Rosie" TREBUIE sa fie asa cum o stiu ei. TREBUIE sa fie O MINCIUNA FRUMOASA. Pur si simplu nu pot accepta ideea ca poate fi altfel, ca adevarul este urat si nicidecum frumos. Nu pot trece dincolo de plasa de siguranta - creata de comfort (ca sa nu zic lene) si de dorinta de negare a adevarului doar pentru ca este "urat" -asezata sub ei ca sa nu cada cumva cu picioarele pe pamant si sa priveasca lucrurile asa cum sunt....fara a fi orbiti de mandrie, egoism, interes, comoditate, sentiment de superioritate, indulgenta fata de sine sau lacomie. 
    Lumea de astazi in loc sa caute adevarul,si-l fabrica. Pe banda rulanta incaAu nevoie sa creada in ceva fie Dumnezeu, Budha, Neo sau Darth Vader. 
    Ce altceva sa fie rugaciunile voastre daca nu niste scrisori asezate la mormantul unui Dumnezeu mort, ucis de nepasare. Daca stai cu mine toata ziua si apoi te invit la mine seara si scot din cuptor un pui fript si iti zic sa nu pui mana ca frige, pui mana? Nu. De ce? Nu are cum sa friga...nu e proaspat facut....ajungea doar sa gandesti....la fel si cu biserica. Nu fa asta, nu fa aia sau aialalta si sa crezi in El ca altfel te frigi! Da te frigi rau! Imi explica si mie cineva....?! Daca sunt un tip care ajuta pe cei pe care ii doare sufletul, nu omor pe nimeni si nu ii fac nimanui rau decat celor care imi ameninta integritatea sau a celor dragi fara vre-un motiv anume....iubesc, imi este mila si ajut...cum ar putea Dumnezeul vostru "bun si milostiv" sa ma parjoleasca doar pentru ca nu cred...?! Defapt intreaga chestie e in felul urmator : trebuie sa crezi ca altfel intrii in panica...tu si la fel si restul lumii nepregatite sa deschida ochii. Trebuie sa te uiti la scufita rosie....altfel te frigi...manipulare psihologica pura...Te amenint cu osanda vesnica ca sa faci un lucru frumos...normal ca iti convine si nu mai pui intrebari.
    Si eu gresesc...faptul ca am deseori dreptate ma facut sa ma supraincred si sa uit sa privesc obiectiv unele lucruri...prietena mea mi-a demonstrat acest lucru. Se pare ca Nietzsche a avut dreptate cand a spus "Cel ce lupta impotriva monstrilor trebuie sa aibe grija sa nu devina el insusi un monstru. Uneori cand privesti in abis, abisul te priveste inapoi."
    Alt lucru care ma mirat a fost ignoranta unei colege care a descris societatea ideala ca fiind una in care oamenii nu mai folosesc bani ci flori iar criminalii nu mai sunt inchisi ci trimisi undeva pe camp. Acuma serios...crezi ca lumea ar fi mai buna daca in loc de bani am folosi flori? Ar fi acelasi lucru...oamenii ar fi la fel de rai si la fel de lacomi doar ca in loc de seifuri am avea gradini super protejate. La fel ar ramane lumea daca am avea flori in loc de bani sau daca am avea cartofi pai in loc de bani. Ar avea acelasi efect. Si ghici ce! Criminalii ar fi tot criminali fie ca trag de fiare in inchisoare fie ca sunt trimisi la pascut pe un camp. Tu vezi lumea ca e urata si ca pute dar nu ii faci operatie estetica si nici nu o speli. O imbraci doar frumos si dai cu parfum peste putoare. Dar tot urata ramane si tot se simte putoarea.
Alt lucru care imi "place" la oameni e ca se autoevalueaza si privesc rezultatul ca pe 100%. Ceea ce depaseste autoevaluarea nu este posibil caci nu exista 101%. Astfel le este imposibil sa se autodepaseasca

    Daca imi umpleam pagina de blog cu reclame aveam pana acuma, comform vizualizarilor, 170 de euro. Nu am facut-o si nici nu am sa o fac. Nu fac chestia asta pentru bani. Dar voi fi recunoscator daca vre-unul din cei ce imi vizualizeaza blogul va pune pe youtube un videoclip cu un caine vagabond pe care l-a hranit sau facand donatii la S.O.S. DOGS. De ce nu un orfelinat sau ceva de genul? NU am incredere in cei ce administreaza institutiile de genul dar AM incredere in cei ce administreaza S.O.S. DOGS 
    Si MC. ...scuze daca ti-am spulberat vre-un plan si mi-am dat seama prea repede cine esti dar stii...ma gandeam ca MC nu vine de la Monica Columbeanu :)

5 comentarii:

  1. Alex sa nu o subestimam pe Monica s-ar putea sa fie destul de inteligenta si sa iti citeasca blogul.Anyway Dumnezeu daca chair e el acolo dupa religia crestina le-a dat oamenilor dreptul de a alege intre bine si rau i-a dat dreptul lui Lucifer(amintiri placute) sa se "rascoleasca"impotriva lui ,i don't think that this God gives a flying shit if u believe in him or not.
    PS:Recomandare de vizuaalizare cand ai timp :George Carlin-It's all bulshit and it's bad for you.Tipul e mort dar cat traia zicea tot ce ai zis tu in posturile tale pana acuma.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Scria ce ai scris tu pana acuma in postarile tale...tipul e mort". .... Ce incurajator...

    RăspundețiȘtergere
  3. A murit la 71 de ani din cauza inimii,e adevarat ca avea ceva probleme cu inima de dinainte, dar sa fim sinceri daca chiar il pedepsea Dumnezeu murea mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai, la faza "God gives a flying shit if u believe in him or not.", He gave His son,Jesus...pt oameni ca tine.. si ca mine. Cred ca ar fi mai corecta afirmatia ta daca in loc de "God" ai pune " I ".

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice D. ! Totusi...refuz sa fiu adeptul "creationalismului"

    RăspundețiȘtergere