sâmbătă, 23 aprilie 2011

Colaj

Imi cer scuze de pe acum dobitocilor pe care am sa-i jignesc cu acest articol sau in postarile viitoare.Cei carora nu le place blogul pot oricand sa paraseasca pagina.Doar avem cu totii liber arbitru.Nu-i asa?Nu.
  Mintea noastra(in functie de educatia si conceptele dobandite fie dintr-un mediu educational,familial sau social) raspunde la aunumiti stimuli,anumite situatii intr-un mod anume.De exemplu daca pe parcursul unei conversatii se spun niste adevaruri absolute iar mai incolo ti se spune ca Elvis traieste si e la pescuit persoana cu care porti conversatia va tinde sa creada.In concluzie cu totii suntem educati sistematic sa privim lumea si sa reactionam la ea intr-un fel anume.De aceea este important sa te intrebi mereu "ce gandesc?ce simt?de ce?sunt constient?".Astfel EU-l tau va ramane nealterat.
  Tocmai din motivul ca reactionez diferit datorita faptului ca gandesc,sun constient,sunt privit de multi ca un vescnic neadaptat si incompatibil cu aceasta lume.Ceea ce nu am spus pana acum niciodata e ca sunt un renegat "voluntar" al societatii.Pe scurt,vad lumea,o concep dar aleg sa nu fiu un program interactiv.
  Este adevarat ca uneori raspund exagerat la anumite situatii dar ipocrizimea si inconstienta unora imi pune rabdarea la incercare.Nu incerc sa ma disculp dar nu sunt nici atat de negru cum ma zugravesc altii.
   Am ajuns sa detest sa imi deschid ochii dimineata gandindu-ma la profesorii care rostesc cuvinte sforaitoare la cursuri (abaretii nu altceva),la femeia care flutura salamul de sibiu in fata batranei cersetoare de langa abc, la carbonizata de langa italianul care o considera breloc, la preotii ipocriti care te invata despre taina casatoriei si si-o trag cu 30 de lei pe Borsului. Dar probabil nu intelegeti pe deplin cuvantul "ipocrit". Uite,am avut o fosta prietena care dupa ce am sunat-o sa vad ce mai face in sat m-a intrebat revoltata "Ce?crezi ca sunt o curva penala si nu am ce face numai sa ma culc cu X ?". La intoarcere imi spune nu numai ca sa culcat cu X ci si cu Y.Ea e ipoctita sau autointitulata "curva penala" la patrat.
  Ma rog,traim intro tara democrata dupa spusele preseedintelui Basescu. Dupa atatea scandaluri supramediatizate in timpul alegerilor prezidentiale trebuie sa ai IQ-ul unui handicapat psihic sa crezi in democratie. Dar imeginea redata pe post e ceva in genul:"Base,zmeul necrutator,striveste coruptia!". A uitat sa mentioneze ca a vandut flota si ca prinde posturi straine. "Sa traiti bine!!". In locul lui as zice "Sa traiti mult...si prost!" . La o adica sa traim bine  cu un TVA crescut,salarii si pensii crescute.Dar apropos de supramediatizare. Aprind televizorul si dau de Iri si Monica. Mut canalul, IAR Iri cu Moni,Iri cu Moni,Pepe si Tiganca si Iri din nou. Azi maine o sa vad la OTV titlu mare " SENZATIONAL!!: IRINEL I-O TRAGE LUI MONICA LA POPOU ! " cu explicatiile de rigoare desigur: cum e?,ce ai de facut? in gen inroduce piesa A in piesa B si repeta actiuea.
  Alta chestie e daca ma plimb pe bulevard si ma fac ca nu te vad chiar daca treci la 20 de centimetrii de mine sau ma strigi de scoli mortii din Rulikovski si tot nu te vad, prinde-te de idee, nu am chef de tine.Dar unii oameni sunt batuti in cap cu crucea lu Dumnezeu.
  Stiu ca am multe apropouri,dar ca veni vorba de Dumnezeu... daca ma imbrac in negru, am lant la blugi si nu ascult Radio Evanghelia nu inseamna ca sunt satanist si nici de cum ca Doamne-Doamne ma va pedepsi ca nua duc acasa cu bidoanele de 5 litrii cu apa sfintita.De Pasti daca nu mergi la Inviere nu esti credincios.Daca pe masa ai doar oua rosii simple nu esti cool.De parca sangele Lui Iisus era albastru,galben sau LILA (mov).Cel mai mult imi plac insa pocaitii.Nu fac sex pana in noaptea nuntii.Ce fac noaptea in parc sunt RE-PE-TI-TIIIIIII. Ne-am luat si nou dupa americani,avem si noi un vis! Nu "AMERICAN DREAM" sau gasim o investitie sau sa avem un bilet castigator la loterie care sa ne imbogateasca peste noapte.Nu.Noi avem "ROMANIAN DREAM" ,sa gasim un loc de unde sa putem fura atat incat sa nu ne incapa in traista.
  Desi sunt atatea lucruri care ma enerveaza si lista continua totul in univers tinde sa se echilibreze deci nu sunt atat de nefericit precum par.Ba din contra.
  Inainte sa va parasesc pentru o intreaga saptamana va amitesc sa va amintiti "ce ganditi,ce simtiti,de ce,sunteti oare constienti"...Sa traiti bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu